درباره شرکت اینگلی


یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پنل خورشیدی در جهان، شرکت اینگلی سولار (Yingli Solar ) می باشد که بیش از 65 میلیون پنل خورشیدی (بیش از 15 گیگا وات پنل خورشیدی) را در سرتاسر دنیا عرضه کرده است.
دفتر مرکزی این شرکت در کشور چین در شهر گوانگجو است و از سال 1998فعالیت خود را آغاز نموده است. در این شرکت بیش از 14 هزار نیروی کار متخصص در سرتاسر دنیا مشغول به کار هستند .
پنل های خورشیدی اینگلی در بیش از 80 کشور دنیا در آب و هوا و محیط های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است کشورهایی مانند آلمان، اسپانیا، ایتالیا، یونان،فرانسه، مکزیک، آفریقای جنوبی و آمریکا
شرکت اینگلی درسال های 2012 و 2013 موفق به کسب جایگاه اول در تولید پنل های خورشیدی و سیستم های فتوولتائیک گردید.
همچنین این شرکت با معرفی تکنولوژی جدید CleanARC anti-reflective (AR) glass coating جهت جلوگیری از بازگشت نور پنل های خورشیدی با بازده بیشتر را تولید نموده است.
این پنل ها با راندمان ها و کیفیت های مختلف برای نیاز مصرف کنندگان در سراسر دنیا تولید می شوند. چه بخواهید پنل ها را در سقف خانه ها کار بگذارید و چه در بیابان پنل های خورشیدی Yingli می توانند پنل مناسب و با کیفیتی برای کار شما باشند. پنل های مونو کریستال دارای بهره تبدیل و توان خروجی بالا به ازای هر متر مربع می باشند؛ که با داشتن شیشه خاص به عنوان یک پوشش ضد رفلکس نور خورشید بیشتری به طور مستقیم به سلول ها می تابد و انرژی بیشتری تولید می شود.
هدف و ماموریتی که شرکت اینگلی برای خود از آغاز کار شروع نموده است فراهم کردن انرژی های تجدید پذیربه صرفه برای همه جهان بوده است و درهمین راستا تا کنون گام برداشته است.

+ عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه